Testar leksaker!

Hej på er igen!
Tycker ni det varit tyst här på bloggen?
Jag har inte haft tid helt enkelt.
På lördagen var jag till Tammerfors och hälsa
på min underbart söta brors dotter,
och gårdagen bestod av att måla växthuset,
måste passa på så länge vädret håller i sig.

Dessutom har jag numera två nya kameror att leka med,
bara nu växthuset blir någorlunda klart så ska det minsann fotograferas!

Har du något du vill få fotograferat?
Hör av dig till mig, så kan vi nog komma överens!

artlicioussuomi@gmail.com

makromaskros…The details…

Bilderna är tagna med Canons Powershot N,
-och de är oredigerade.
Skulle verkligen rekommendera denna modell ifall du funderar på en kompaktkamera.
Den är så smidig och liten att den har plats, fast i den minsta handväskan.
Mycket kapacitet, i liten förpackning.

Plikten kallar,
dags att greppa penseln!

Kommentera

