Fantastic FRANK

Snygga interiörer, det gillar vi!
Fastighetsmäkleriet Fantastic Frank, grundades i Sthlm år 2010.
Under 2013 öppnar de även ett kontor i Berlin, och blir ett internationellt mäkleri.
Företaget lägger ner mycket känsla och kärlek vid homestyling före försäljning.
Målet är att bilderna ska bli så snygga att de platsar i den bästa inredningstidningen.
-Det har de verkligen lyckats med!

Blev tagen av deras interiörsbilder på stört,
och måste sända mail till dem!

mörk inredningJag är inte alls ”vitt”, utan mera mörk och murrig i mina färgval.
Detta är den perfekta interiören enligt mig, mörka mysiga färger,
med inslag av industri stil.
-Oj jag gillar så håret reser sig i nacken.
maskulina interiörer
Dörrar och vägg i samma kulör, vilket ger ett enhetligt intryck.
Linkande spegel hittas på IKEA.
Den stora bokstaven ”M” är ett fint, ovanligt inslag.

SFDC3C92B01A46B484DA14D5BA12DFCD102_960xkollage
Ett inbjudande sovrum.
Gillar tanken med att använda bilder istället för sänggavel.

maskulint sovrumsovrumstilleben industristuksvart kökSvart kök har jag haft på min önskelista rätt länge nu.
Efter dessa bilder blev inte saken bättre…mums!
kolla texten på fönstret,
en fin idée, värd att ta efter!
Mörka väggarvärldens snyggaste badrum
Inte det modernaste badrummet,
men med snygga accessoarer blir det så rätt!

SFD6BAB55478C7A4AAF9760C5F57A447A1A_960xSupersnyggt med grafiskt!
…Månne det vara en matta? eller ett golv?
ha begär!
grafisky golv
All images with permission from Fantastic Frank.

Nu ska jag väcka Lilleman, som somnat i min famn…
Som jag antagligen har uppe till sena natten nu…

Ha en bra kväll!

2 thoughts on “Fantastic FRANK

  1. Jag fastnade också för inredningen i denna lägenhet. Blev helt kär på stört och kände hur pulsen blev snabbare när jag hittade den via hemnet. Två veckor senare har jag nu målat om mina vita väggar till grått. Och det var denna lägenhet som äntligen gjorde att jag fick tummen ur. :)

    • Javisst är lägenheten bara för underbar! Helt i min stil :) Vi har många gråa väggar här hemma, men ”all in” har jag inte vågat mig på än :)

Kommentera

