Rassel!

Fick denna supersöta monelisa börs av min vän,
då hon kom på besök i veckan!
-En Linda grej, helt enkelt.
Jag gillar småsaker, det har jag alltid gjort.
Nu i vuxen ålder, håller jag mig till småsaker som örhängen och armband.

Börsen finns att köpas på Kronobys egen lokala mack!
Vänd in där och kolla in sortimentet då du har vägarna förbi!

humanity armband svart
Svart armband: Humanity, sitter alltid på armen.
Kan tänka mej flera färger, ett bra köp!
Örhängen H&m, Kapphal & Glitter.
Rosa armband: Design By Sus.

Dock kan jag inte komma ifrån att jag tok gillar att gå på Lagerhaus!
Onödigt krafs som man bara inte kan motstå,
små tokiga prylar som gåva till den som har allt.
Tänk då de skulle öppna här i Österbotten.
Det mesta i butiksväg,
är så mycket bättre i vårt kära grannland.

Så nu fick ni dessutom svaret på varför bloggen heter Lindas Rassel
-Jag gillar rassel!
…och i min mening är rassel inget negativt,
bara något som gör livet lite roligare.

Kommentera

