Världens bästa rabarbersaft!

Världens bästa rabarbersaft!
-Enligt mig!

Jag älskar rabarbersaft!
Enkelt och gott, och barnen gillar det!
Perfekt om man får för mycket rabarber,.
-Vilket jag själv aldrig får,
eftersom min växer så dåligt fast jag gödslat och vattnat.

Jag använder mig av lime, istället för citron,
av den enkla orsaken att jag gillar lime bättre.
världens bästa rabarbersaftkoka rabarbersaft

-Späd sedan saften enligt eget tycke.

Gårdagens loppisrace,
gav inga fynd, värda att bloggas om tyvärr…
Håller tummar på att Ytterbyn har mera att erbjuda ikväll,
kanske min kvot blev fylld redan i Purmo.
Vi får väl se!

Kommentera

