Snapshots in the garden!

Loppisracen över för denna gång.
Esse bjöd på fynd i form av kläder till sönerna, inte så intressant.

Min syster och hennes familj är hemma på besök,
så tiden spenderas tillsammans så mycket vi hinner.

Men tid att ta lite snapshots i trädgården har jag tagit mig tid till.
Planterade ”frön” och förvånad som få, att det till och med börjat blomstra!

rosenskära makrocanon eos  650 D is stm 18-135mmIMG_0553
…Rosenskära…

makro
Humla eller skalbagge?
Vet ej.

Den gula blomman heter ”sömntuta”.
-Tänkte på mig själv då jag köpte de fröna!

sömntuta
Köpte idag nya jeans, som satt som ett smäck!
-Vilket jag sällan säger numera.

Har trånat efter dessa supersnygga Jeans,
ända sedan jag såg dem på snygga malenami,
dock räcker inte min hemma mamma inkomst till dem…
-Men nu kan jag tipsa om att Kappahl har ett liknande par som passar även
vårdlediga mammors inkomst!

-Tillhörande hängslen söker jag nu med ljus och lykta.
Gärna i ”old touch” stil.

-Tips tack till Carolin!

Vad säger man, först till kvarn?

Kommentera

