-Beställningen på tavlorna klar.

Beställningen på de två tavlor
jag fick för en tid sedan är numer klar.

-Min egen tolkning, av kundens önskemål.
beställ tavlaköpa tavla

Använde tusch ämnade för serie tecknande och lite akvarell.
Min ”konst stil” syns i tavlorna, och jag är nöjd med resultatet.
-även om jag fick skissa en hel del,
innan jag kom fram till hur jag skulle få ut visionen på ”pappret”.
Måste säga att detta var en utmaning för mig. :)

Nu då jag är klar, tar jag SEMESTER!

Resten av inläggen kommer att publiceras tidsinställt på förhand,
(…liksom detta inlägg, för nu sitter jag i bilen på väg till Helsingfors…)

-håppas det fungerar som jag planerat.
För jag har suttit och arbetat hela dagen med det.
Men nu tar jag PAUS.

Ha en bra vecka framöver!

Kommentera

