Köpvärda prints!

Jag gillar konst, av de möjliga slag.
Självklart tycker jag mest om ”hand made art” eftersom det är det jag själv gör,
mera personligt och det blir inte upptryckta till 1000 tals kopior. 
(…numrerad upplaga är förstås en skild sak…)
-men ibland dyker vackra illustrationer upp på marknaden,
och då går jag går ifrån mina principer och gillar!
– självklart!
grafiska prints
Gillar kombinationen nytt & nött,
-En modern illustration, med patinerad ram.
Vackert så!

Motivet TRILLING från IKEA säljs i 3 pack för ca 10€
Såg dem själva där i förbifarten,
-men först nu föll poletten ner,
då tavorna blev kompletta med en ”old touchig” ram.

Har du ingen patinerad ram,
-köp en i trä och ge dej på den med sandpapper!

Images from IKEA livet hemma.

Kommentera

