På kaffeprovning!

Har ikväll varit på kaffeprovning till min vän Mia,
som börjat sälja dessa underbara drycker, för den som älskar kaffe!
Produkten heter Zinzino och kan bara köpas via Zinzions egna distributörer.
Kaffebönorna till podsen är Fairtrade odlade
och bönderna som skördar bönorna på sina odlingar,
får sin lön i förskott,
-vilket är jättebra!
cappuccino home madecaffe latte home madeespressoLänge sen jag druckit så god kaffe som ikväll,
får se om jag får till sova nåt i natt!

…Nu ska jag ”bild redigera” lite innan sängdax,
har beslutat ”fotoförbud” i några dagar framöver,
för jag har mer foton i datorn,
än vad jag hinner behandla nu…

6 thoughts on “På kaffeprovning!

    • Jättegott! Min ”vanliga” morgonkaffe var inte alls i samma klass idag…Synd att jag själv redan har en ”Ascaso Dream”, men ifall jag nån gång får såld den, kanske jag köper en Zinzino… :)

Kommentera

