Söta väskor till de minsta!

Untitled #11

Min blivande 3:åring, ska om några veckor börja Dagklubben,
-ifall nu gruppen blir tillräckligt stor, vilket jag håller tummarna för.
Dessa supersöta Skip Hop zoo väskor,
har jag sett florera i diverse butiker runtom,

men på ellos.fi har de flera olika modeller att vraka i,
jag är superförälskad i ”giraff väskan”
och vill gärna att min lilla buse ska få en sådan.
-Till den stora dagen i veckan, då han lämnar mamma ensam hemma,
…åtminstone för en liten stund…

skip hop laukku

Överlag gick första skoldagen för den äldre sonen, som på räls.
-Bra lärare och bra skola tyckte han.

…och nya pennor och kritor förgyller vilken grå vardag som helst ,
förstår mamma, som själv alltid gillat alla de slags pennor och färger.
Hoppas att allt annat också är lika positivt med skolan framöver!

gula pennor
Kul att just NI tittade förbi här på bloggen!
-Hoppas vi ses igen!

4 thoughts on “Söta väskor till de minsta!

  1. åh vilka ljuvliga,
    nu känner jag att jag våra små borde få varsin sån
    och jag som ren köpt tråkiga enfärgade (superbilliga) på CM…

    fin blogg du har!
    kikar in här nu som då
    men är dålig på att lämna spår

    och extra roligt att följa andra kreativa
    från trakten :)

    Fin onsdagseftermiddag!

    • Hej på dig!
      Javisst är de supersnygga väskor, man vill ha dem alla… :)
      Jätte roligt att du tycker min blogg är fin,
      -extra kul med en komentarer från en ”etablerad” bloggare!
      Självklart kikar ja in på din blogg också mellan varven :)

      Ha en bra dag!

Kommentera

