-Att Skriva ut!

Jag blir så glad.
Att det finns kunniga människor runtom,
som kan och vill dela med sig av gratis prints de gjort till sina läsare.
-Sånt tok gillar jag.

Jag själv har inte den blekaste hur man gör prints,
eftersom jag själv då jobbar ”old school”
med pensel/ tusch i min högra hand.

Har letat en tid efter något likande att ha på
väggen eller anslagstavlan, något….
…med småkryps motiv…
så länge de inte rör på sig är de ju riktigt ok,
dessa kräk som förstör sommarhalvåret.

-och som på ”triss”, plötsligt händer det!
…jag trillade in, av en numera okänd anledning,
och hittade dessa:

skriv ut gratis trollsländafree printables Kika in på Var dag rums blogg
och skriv ut den trollslända du gillar mest,
där fanns flera att välja bland.

-och få lite sommarkänsla,
även fast hösten gör sig ruskigt påmind där ute…

Images with pemission from: Erik, Var dags rum.

Kommentera

