Scrapbooking Magazine!

Till er alla som gillar scrapbooking,
kan jag rekommendera: Jot Magazine.
Där kan man finna nya scrap tips och kreativa idéer, gratis!

Pysslade själv med detta efter jag fått min första son,
men tröttnade rätt så fort då jag är för ”perfektionistig” av mig,
och kan hålla på i evigheter med en och samma sida,
klippa och klistra är inte riktigt min grej.
-Men vackert är det!

För att läsa detta nya nummer klicka HÄR.
Scrapbook tidning onlineFör att läsa den första tidningen klicka HÄR

Idag har jag varit med Lilleman i dagklubben första dagen,
det gick väldigt bra och han trivdes bland leksakerna.
Här även möblerat om i arbetsrummet,
och plockat ner tavel-kollaget mellan köket och vardagsrummet.
Vad som ska hända där vet jag inte riktigt själv, men nåt iaf.

Har även städat akvariet första gången,
och planterat levande växter där.
-gick inte alls så smidigt som jag trott.
…att inreda överlag är enkelt,
men hur inreder man ett akvaium egentligen?
Ja-a, bilder kommer då jag hinner :)

Ha en bra Fredag imorgon!

Kommentera

