-Gott till helgen!

Idag hinner jag bjuda på ett inlägg med:
”Gott till helgen”.

Ibland blir det så, att man känner ”det här vill jag baka”.
Så denna gång ville jag baka med både hallon, och Digestivekex.

-Ja de kexen finns alltid i skafferiet hos oss,
men inte för att ätas, utan för bakning.
Vilket min man numera förstått efter en
rejäl utskällning då han smaskat på kexen som skulle sparas.

Receptet är Ca. eftersom jag körde lite enligt behag,
och alla har vi olika storlek på våra formar.

bra bak blogghallonpaj recept med twisthallonpaj med digestive
Underskatta inte florsocker på era bakverk,
-det kan göra under!

Jag har alltid en tesil i florsocker paketet,
som man kan pudra med.
-Döljer ifall kakan blir mindre vacker,
och det ser snyggare ut helt enkelt.

tesil och florsockerTrevlig helg alla ni!

2 thoughts on “-Gott till helgen!

Kommentera

