-Målat och målat lite till.

…och dagarna går…

Har målat resterande väggar i arbetsrummet nu,
möblerat om och beställt efter denna tapet från ellos.fi
Egentligen var det inget större fel på fondväggen som den ser ut nu,
men kände ändå att nya friska vindar bör blåsa in i vårt hus.
…och eftersom jag fixar och donar allt själv,
(…ja utom den elektriska biten med kontakter och sånt…)
bör min man inte känna sig besvärad över mitt ”renoverande”.

Ska även måla väggarna i hjälpköket då det blev kvar en del färg.
-och rollern jag använde var så bra så det var ett rent nöje,
roligt med bra grejer.

arbetsrummet fondvägg
En ”pepp bild” över vad jag vill uppnå i arbetsrummet.
Inspirerande bild från Ferm Living.

Hade tänkt sitta och bildredigera nu,
men tydligen vill inte redigerings programmet sammarbeta ikväll,
så jag får ta och skjuta upp saken till imorgon då istället.

Gokväll på er!

Kommentera

