Nya favoriten: Boozt.com

…Ni känner, liksom jag igen känslan…
…Man slö surfar runt…
och plötsligt exponeras en massa kläder
man förälskar sig i på studs…
-och som den konstnärliga själ som jag är,
gillar jag mönster och accessoarer, i mängd och massor.

Ett litet kollage med kläder jag gärna skulle ha i min garderob:


Untitled #13

Untitled #14


Plockade ihop två kollage till mig själv av den enkla anledningen,

att jag fann så mycket fint att det bara kunde resultera i två kollage.
Jag följer ingen trend inom mode, utan kör det som faller mig i smaken.
-Just nu gillar jag starkt stjärnor,
som tur är det ingen brist på detta här.

…och Jeansen från Diesel är ”to die for”…
jag kan inte välja färg, eftersom jag gärna vill ha
både det vita paret och det rosa.

En ny kappa till vintern är även det ett måste för mig i år,
kappan jag haft har numera sett sina bästa dagar,
även om den fortfarande är snygg.
Anser att just när det gäller kappor, så får de kosta lite mer.
Kappan på bilden skulle sitta som ett smäck!

Untitled #15Kunde inte motstå att plocka ihop lite kläder åt min man också.
Som de flesta vet, har männen betydligt mindre kläder (för det mesta)
än vad vi kvinnor har. Märkligt eller hur?
Min man gillar inte accessoarer, det är för kvinnor anser han.
Satsa istället på flera snygga skor, för omväxlingens skull.
Alla kläder hittas på Boozt.com,
-ifall du inte kikat in där förut,
är det verkligen på tiden att du gör det! 

Pssth: Boozt.com har en pågående tävling,
där du kan vinna en Desigual handväska till dig eller någon annan…
Tävla du med!

Kommentera

