paket på posten….

…Fick paket med posten förra veckan,
-oj vad jag gillar!
Lite samma känsla som på Jul när man var barn :)

IMG_2223
…och paket som sådär oväntat kommer ända fram till dörren,
gillar jag extra mycket…

IMG_2226
Boduscrub ”Cherry Blossom”, tre olika parfymer,
och ”green tea” rumsdoft!
-som doftar ljuvligt.

-Allt från Fm Group.

Igår tapetserade jag fondväggen i datarummet,
mer om det kanske imorgon,
eftersom jag fick en otrolig migränattack i natt,
och känner mig lite smårisig och trött idag.

Nu ska jag vila mig lite.

Kommentera

