Vintage Affisch.

Minns ni paketet som kom i Fredags?
Det innehöll denna ljuvliga
Vintage affisch från Reforma Sthlm.
-Jaja, kvinnan har lite dille på ”fiskar” nu,
då hon har skaffat akvarie och allt.
…Dessutom gillar jag fiska, väldigt rogivande…
-Tror minsann jag ska ta en tur i helgen!

Vitage affisch freforma Sthlm
Affischen har hittat sin självklara plats på mina takplåts moodboards.
Inredningen just nu inspireras mycket av naturen,
som ni sett både på kuddar och väggar.
-Dekorera med naturen!

vintage poster
Jag är jättekär i min poster,
den känns ”gammal” även fast den är nytryckt.
-Det gillar jag.

Detta rekommenderas verkligen till er som letat
förgäves på loppisar efter gamla skolplanscher
och posters med gamla tryck.
För den som inte gillar fiskar fanns även fjärilar, svampar, och kartor, m.fl.
…Tror minsann jag måste klicka hem en med skelettet också,
-den är ju för snygg.
Hitta din egen favorit HÄR.

IMG_2504
ref9-Kika in och låt dig inspireras!

2 thoughts on “Vintage Affisch.

Kommentera

