-Skicka en gåva du med!

Minns ni att jag nämnde om en överraskning till min syster i Sthlm?
…Nu kan jag avslöja hemligheten…

-Ett företag i Stockholm,
som ägnar sig åt att leverera blommor & presenter
i Stockholmsregionen.

-Jag sände lakrits till min syster,
och en mysig nalle till mitt fadderbarn!

brummagh
Ett bra utbud med blandade godsaker,
såsom snittblommor, arrangemang och söta saker,
och självklart något mjukt till de minsta, eller kanske till din kära?

-Detta är ett mycket bättre alternativ,
än att sända ett paket med posten,
för på detta sätt slipper man de dyra fraktkostnader,
som ofta uppstår.

cocoturefgmy-valentinek

Kanske har Ni någon i Sthlm som behöver ett fång med rosor?
…eller något gott som förgyller den gråa vardagen?

-Kika in HÄRoch hitta en gåva du också.

Skicka blommor & presenter i sthlm.se

Kommentera

