-Inspirerande Anno Collection!

Igår var jag i vanlig ordning och strosade på stan,
besökte Anttila, länge sen sist nu.

Blev väldigt inspirerad av senaste Anno Collectionen,
och skulle mer än gärna ha hela härligheten i min ägo…

Stod länge och vände och vred på dessa burkar,
men köpte inte, vilket jag självfallet nu ångrar.
Tur att det är höstlov i dagarna två,
så jag har tid att hämta hem dem likväl.

Untitled #18
.

1) Rutig burk 14.99€, 2) Den randiga 14.99€,
3) Den mönstrade: 9.99€, 4) Assiett 15 cm, 6 st. för 23.90€,
5) Låg tallrik 22 cm, 6 st. 29.90€,  
6) Snygga koppar, 6 st. för 21.90€

Supersnyggt i svart vitt, som jag gillar,
vilket ni antagligen vet vi det här laget.
Vackra mattor som man gärna haft alla,
men ifall jag måste välja var nr.4 en favorit,
den finns på NetAnttilas hemsida.
Men nr.6 och nr.1 gillar jag också starkt.

Untitled #17

1) Pris från 29.90€, 2) Pris från 59.90€
3) 140 x 200, pris: 169€
4) 140×140, pris: 89.90€
5) Finns i flera färgsättningar och storlekar.
kampanjpris online nu 135€, annars 169€.
6) Pris från: 29.90€
bokstavs belysning
Stod även en bra stund och beundrade
dessa fantastiska ”lysande bokstäver”.
Men som den obeslutsamma kvinna jag är,
kunde jag ändå inte bestämma vilken det skulle bli, vill ju ha flera….
…men visst skulle ett ”A” stå fint på linneskåpet i vardagsrummet…
Ca. 30 cm höga, 49.95€.

Bilder Anno Collection, Anttila.

2 thoughts on “-Inspirerande Anno Collection!

  1. Wow! Jag fullkomligt älskar din blogg! Googlade på pläd grafiskt mönster och hittade hit och oj va mycket fint du lägger upp! Du kanske även tycker om min grafiska konst, kika gärna in på bloggen :) kram Susanna

    • Hej! Fint att du hittade hit :) Jag älskar konst, egentligen allt som ”är på väggen” :)
      Jag målar själv tavlor, som har en egen kategori lägre ner i listan.
      Fin sida, och tavlor du har!

Kommentera

