-Följ mig på Instagram!

Jag trodde inte jag skulle bli intresserad av instagram,
men nu är jag där!

Följ gärna: Lindasrassel,
hoppeligen publiceras vissa projekt på instagram,
-de som aldrig hinner ut på bloggen i vanliga fall,
och även ett mer vardagligt liv kommer visas där.

…Sanningen är den,
att jag inte har nån instagram i min telefon…
-antikt, ja jag vet! :D
-så jag fotar med surfplattan tills jag köpt,
eller VUNNIT en Iphone.

-vill ni hjälpa mig att vinna en Iphone,
kan ni rösta på mina bidrag i tävlingen
i sammarbete med Rebel Walls i jakten på ny,
inspirerande motiv till en kommande tapet.
Mina båda bidrager röstar du på: Här och Här.

surfaces


-Ifall jag vinner,

utlovas en bloggtävling närmare jul!

Kommentera

