Julnyheter: Ferm Living!

Julnyheter från Ferm Living 2013.

Sådär lagom enkelt stilfullt som jag gillar,
och med härliga tilltalande färger.
Rosa och gråa toner kombineras med koppar,
och Ferm Livings grafiska mönster,
syns i de snygga julgransmattorna.

Tror att jag möjligtvis klickar hem denna modell till mig själv.
Vem har sagt att den bara platsar under julgranen?
 
moderna julgran
Hur kul som helst att använda sig av en långsmal gran,
istället för den stora mäktiga som de flesta av oss har.
Jag blir så inspirerad,
Men varje år bombaderar jag ändå,
vår kära svarta plastgran med en massa ”kitchiga” kulor.
-Barnen gillar :)

Men nu till julen 2013,
besluter jag att det 
blir gran, både på vinden och här nere,
så kanske den smala granen hittar hem…

julkalender svart vit
För den som varken vill eller kan sy själv,
finns denna julkalender,
att inköpas på Ferm Livings Webbshop.

snygg julklappnytänk julpynt
Ny idé är att hänga julpynt på en stång från taket.
Funderar lite på att göra något liknande i sovrummet, men för kläder.
-och högt så inga barnahänder når upp,
så ”kanske” kläderna hamnar där istället för på golvet…

christmas ferm livingxmas2
-Enkla paket, är vackra paket.

xmas8julgrans hänge stilrent
Julig inspiration,
och trevlig helg till er alla!

Images with permission from Ferm Living.

Kommentera

