Känn ingen sorg…

I Fredags var jag riktigt krasslig,
och bästa kuren var då att ligga i soffan och göra ingenting,
så då blev jag snabbt i form igen.
Helgen har även bestått av invigning av nya skolan här i Esse,
riktigt trevligt även om jag först var tveksam till att spendera Lördagen där.
-Har ju mina rutiner då helgen kommer…vilket jag då gärna inte vill rubba på,
men de gick väl an den här gången.

Idag har vi varit ute,
och jag har gjort en exakt ritning till mannen,
hur julkalendern ska byggas till sönerna.
-Jag tejpade upp den på köksgolvet,
i rätta storlek och allt.

…och eftersom maken jobbat i helgen,
har vi lite ”Lördag” idag även om det är söndag.

ledsen apa i bur…Bilden passar extra bra, då helgen är slut…
Fångade denna ledsna ”Herr Nilsson”
vid djurparken vi besökte på semestern i somras.

Ser ni sorgen?
…Visst har DU det ganska bra ändå…

Ha en bra vecka framöver!

Kommentera

