Mina senaste inköp!

Helgen gick i rask takt,
och gårdagen var min man ledig eftersom han jobbat hela helgen.

Dagen spenderades i Kokkola,
där vi plöjde flera butiker i jakt på både julklappar
och något i klädes väg till mig själv.
Senare på kvällen blev det en spontan middag med två väninnor,
och eftersom jag glömt bort vårt möte, blev det väldigt spontant!
-Men kul och god mat åt vi. Sämre måndagar har jag haft!
…Därför uteblev bloggandet igår…

fina skarvsladdar från clas ohlson
Har länge spanat på de färgglada sladdarna
North Light colours  i Clas Ohlsons sortiment.
-och nu kunde jag inte hålla mig längre,
mycket om och men, för vilken jag skulle välja, så följde
den hundtands mönstrade sladden med hem.
Alla har vi nån sladd nånstans, ja rent av flera!
Men nu kan man råda bot på det med
åtminstone en snygg en…

stilleben vitt, svart, grafiskt
Tänk hur löjligt nöjd man kan bli över en skarvsladd!
 Aah, den är så snygg, formbar dessutom!
-ska köpa hem en limegrön eller rosa också…

Kanske en julklapp till nån som har det mesta?

9023762726942
Detta endast ett smakprov, det fanns flera läckra färger.

bokstavslampa i akryl plexi
Bokastavslampan köpte jag vid Anttila,
-det sved lite, med sina nästan 50€,
men nu är jag övertygad och nöjd med den,
då den lyser fint på kvällarna.

Ha en bra dag!

Kommentera

