Frostbiten…

Pust!
Så var denna helg förbi, igen!
Har hela helgen, sen i Fredags haft feber och ingen ork alls.
-Igen ja, andra gången feber nu på två veckor.

Varje andetag känns som en utmaning, helt utmattad.
Men idag tog jag ork,
och var jag ute med Lilleman en stund i det vackra vädret.
-Kameran självklart med.

frostbiten

Frosten hade bitit i de fallna löven,
som bildade fina mönster
vackert!

vackert löv

Det här lövet skiljde ur, bland alla de andra fallna på marken.
Tog ett par bilder, då jag upptäckte det…
-Ser ni korset?

frostbitna bladIMG_315877

Ett kort inlägg,
-men jag lever nog!
Tar bara igen mig lite mellan varven.

Ha en bra Måndag kväll!

Kommentera

