Odd Molly: home collection

Klädföretaget Odd Molly,
lanserar nu en ”home Collection” som lystrar till namnet:
”Couch lovers unite”

Kollektionen innehåller självklart det karismatiska mönstret.
Plädar med Odd Molly volang kant,
och den typiska rosetten hittas på kuddar.

odd molly homepink knitted pillow odd mollyknitted pillow

-Jag är ingen Odd Molly tjej i klädväg,
i ärlighetens namn passar inte,
söta stickade plagg på min tatuerade kropp.

…men visst kunde jag tänka mig ett par kuddar till sängen…
Men den volangkantade pläden är inte Linda stil.

grey pillow knittedstickade kuddar
Flipp eller flopp?

Det får du avgöra själv,
Men jag tror detta kan bli en riktig succé!

…Dock är prislappen kanske lite väl i överkant…
-Men våga mera färg i de vita nordiska hemmen!

Pressbilder från Odd Molly.

Kommentera

