Tom Dixon: Eclectic

Jag har varit förtjust i Tom Dixons Eclectic serie,
sen jag såg den första gången.
Helt oemotståndliga Doftljus, som jag intalat mig
att jag ska köpa till 30 års present till mig själv.
-Det är ju snart!

…oh my…

6b561bf0b99f01f0dc23c093598e2d46
Skulle stå så fina i vardagsrummet.
…och för det priset, borde ju doften vara helt magisk

bokmärken i mässing

tom dixon bokmärken
-Oemotståndliga bokmärken.
Nödvändiga vet jag inte, men snygga.

tavla i mässing
Tavla i mässing tillhör även samma serie.

e131d437ba027a713ab044cf60026787
Jag som jobbar mycket med papper & penna,
gillar självklart detta set med linjaler och gem.
Fint och lyxigt på skrivbordet.

Och kom ihåg:
…att fantisera & drömma ÄR gratis…

Tom Dixons serie hittas på Artilleriet Webbshop.

2 thoughts on “Tom Dixon: Eclectic

Kommentera

