Inspiration barnrum: Littlephant!

Camilla Lundstens design: Littlephant
Är min nya favorit!
Visst har jag sett designen förut,
men nu är Linda såld!
Pastellig och glad desig för barn, och vuxna…!

childrens room colourfulvirkad gosedjur
wallsticker littlephant kidsroom

Snyggaste ”Wallstickers” jag nånsin sett,
super söt giraff som väcker ”ha” begäret.
vem vill inte ha den i barnens rum?
-Ballongerna säljs separat.

Hittas på Lekmer.fi

Littlephant_Numbers_String_closeup_PRINTgrafisk poster till barnrum
Fin fina inspirerande posters,
och jag som gillar allt ”på väggen”
-blir så lycklig ända in i själen!

Littlephant_Card_hotdogs_CMYK

Nedan:
Varför inte göra en egen
mustasch lampa?

Littlephant_Hotdog2s_interior_CMYKrött barnrum inspiration
För tjejrummet är rött ett bra val.
-Byt ut hantagen på lådorna på byrån,
till runda träkulor på ett rep.
-snyggt & enkelt!

virkad elefant

-Vilken mysig virkad elefant!

Jag gillar ”virkat”,
och måste erkänna att jag är rätt så bra med virknålen.
-Men tiden räcker inte till!,
Annars skulle jag gärna försöka mig på en
(liten) elefant själv, lyckliga barn som får ha denna i sin ägo!

grafisk porslin
Har en längre tid nu,
funderat på att börja samla olika grafiska koppar.
För sanningen är den, då man har kalas här hemma,
så har vi inte tillräckligt många så alla får samma sort,
ingen panik det heller iofs.
men med olika koppar skulle det problemet,
vara så gott som löst!

Littlephants koppar skulle platsa i den samlingen.
grafiska muggarkopparlittlephant-mug-littletown-white-hirescmyk23
Pressbilder från Littlephant

För närmaste återförsäljare och webbshoppar,
klicka här.

4 thoughts on “Inspiration barnrum: Littlephant!

  1. Ååå vilka mysiga grejs. Kaninen fastnade jag för. Den skulle ju lysa upp en en grå dag med sin härliga min. Linda,ta dig tid att sitta ner o virka,det har jag ,fast huset är upp o ner o det finns tusen grejs att göra. Ha det gott:)

    • Javisst är de fina, virkade nallar och skölpaddor en tur, men nu känner jag suget igen :)
      Kanske jag påbörjar nåt ikväll då min man har kvällsskift, vi får se…. ;) Ha de gött!

  2. Måste rekommendera en tjej på instagram som inreder färgglatt och grafiskt….
    ISA_RUSTAUPP
    tror nog du skulle gilla hennes stil, även om hon är väldigt färgglad!! ;-)

Kommentera

