ForLife: Cancerfonden.

Eftersom jag själv i mina unga år var drabbad av Cancer,
är det en självklarhet, att jag i sammarbete med ForLife 
vill tipsa er om deras webbshop,
-där finns vita mobilskal för Iphone 5 och Iphone 4/4S.

”Vår grundidé är att sälja enkla,
smarta och användbara produkter till förmån för Cancerfonden.
Försäljningen sker via e-handel samt vid större
evenemang och alla intäkter går till vår insamling hos Cancerfonden”

stödja cancerfonens insamling
”Idéen till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående personer till oss,

inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer.
Vi bestämde oss då för att själva försöka vara med
och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning
och detta är något som vi verkligen brinner för. 

-Var med och gör skillnad du också!”

Alla drabbas vi på nåt sätt nu, eller i framtiden.
Skänk en slant, och hjälp till att göra en förändring.

Vill du läsa om min tid då jag var sjuk?
klickar du här.

Ha en bra måndag!

2 thoughts on “ForLife: Cancerfonden.

  1. Bra med någon som gör något på riktigt för Cancerforskningen! Har själv en kronisk C-diagnos och blir ibland så j-a less på alla som verkar tro att ett ”gilla” på FB eller delat inlägg ska göra någon skillnad…..

    • De så sant, att gilla och dela på FB har ju ingen betydelse, inte vad jag vet åtminstone.
      Även om det är lite ”off topic” här på bloggen, så tycker jag ändå att det är viktigt att ge utrymme
      för de som gör något viktigt och för en god sak. Sådana saker behöver få synlighet :)
      -Tråkigt att du är sjuk, hoppas det blir bättre med tiden! Kämpa på!

Kommentera

