Bloggtävling!

I slutet på denna månad, har jag bloggat i ett års tid.
Jag är glad och tacksam över alla mina trogna, och nya läsare.
-även om jag inte hinner blogga varje dag.

Ni ger en motivationen att fortsätta blogga,
om sånt som inspirerar en i vardagen.

I sammarbete med Desenio,
ordnar jag nu, som tack för det gångna året
en bloggtävling till er läsare!

Untitled #23

Tävlingsreglerna är enkla:
Ni klickar er in Här på Desenios sida,
väljer vilken poster/affisch ni helst skulle vilja vinna,
och skriver det i kommentarsfältet under detta blogginlägg.

Tävlingen pågår fram till Måndagen 2.12-2013, kl: 12.00, Finsk tid.
Röster efter det räknas inte.

En slumpgenerator ger mig ett slumpmässigt tal som blir vinnaren,
vilket inte kan överklagas. Efter tävlingen slut blir vinnaren kontaktad,
och vinsten kommer på posten inom kort.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!

33 thoughts on “Bloggtävling!

  1. Oj oj vad många fina tavlor. Jag kunde inte bestämma mig utan valde två: Deer, för att vi har massor av renar och motiv med renar till jul, skulle passa jättebra i vardagsrummet vintertid. Pink Butterfly on White wall skulle istället passa på sommaren i mitt rosa tema :)

  2. Jag letade för någon dag sen efter fina posters, så gissa om jag blev glad då jag hittade detta på din sida! Jag blev väldigt förtjust i Holstee Manifesto, men det fanns ju galet många fina =)
    Alltid lika inspirerande att klicka in på din blogg.

  3. ”Five” hade jag valt ifall jag skulle vinna :) grattis på ettårsbloggdagen Linda, du gjorde ett väldigt bra val när du valde att börja blogga :)

  4. Worry less, feather 2 och många fler skulle passa vid oss. Hoppas du fortsätter bloggandet oxå sen när du börjat jobba. Du är så bra!

Kommentera

