Ny tapet tävling!

Jag har nyligen deltagit i en tävling på instagram,
man tävlade om en Iphone5 (vann inte) men hade istället
turen att bli framlottad som en vinnare av valfri tapet.
-Väldigt förvånad blev jag, då jag läste mitt namn…
Oväntat, vad glad jag blir!
Älskar allt ”på väggen”.

Nu har jag då i dagarna fått mail från Twingly,
om att delta igen i en ny tapet tävling.
-Kul med tävlingar och tapeter,
Rebel Walls har ju så många fina!

trävägg fondtapet
…Jag väldigt intresserad av den kommande kollektionen
som snart kommer…

5914_064ddfedSom sagt:

Snart är det Jul, och man ska vara snäll!
Så ifall jag får möjlighet till en vinst denna gång,
tänker jag överraska min bästa vän,
med att ge henne nya tapeter till hallen
eller tvillingarnas rum.
…i utbyte mot att jag får fota hemma hos henne…
Detta är ju då ingen överraskning särskilt länge,
då hon nu läser min blogg, och säkert känner sig träffad…

För ni förstår, vissa kämpar mer än andra här i livet,
många kan tyckas glida fram på det där ökända bananskalet.
I slutet på förra året fick min vän, kämpa med sin tvillinggraviditet.

För ett år sen, tidigt en morgon ringde hon mig.
Hon var gravid i v.24,
då på väg med ambulans till Tammerfors.
…Beordrad fullständig liggläge…
Hon låg 10 veckor på sjukhus, låg!
…över Julafton och över nyår…
Trots alla motgångar,
slutade sagan lyckligt med två underbart söta tjejer!
Så i år ska hon få fira en ordentlig jul tycker jag.
Tillsammans med sin man och 3 friska barn.

Hon om nån behöver få en riktigt bra julklapp i år eller hur?

betong tapet
och jag vet exakt vilken tapet hon vill ha
Hon har den vita lantliga stilen,
tvärtom mot mitt svarta grafiska kaos.

1721_678cae2ff52ecc25225bb89e36e1dfc2

Rösta gärna på mitt bidrag i tävlingen,
så kan någon annan få glädje av dessa underbara tapeter i sitt hem!

Klicka här:

Rösta på mitt bidrag!

Tack för din röst!

Bilder från Rebel Walls.

3 thoughts on “Ny tapet tävling!

  1. Ping: Tapetvinnarna heter… | Bloggvärldsbloggen

Kommentera

