-En weekend på två!

Just det,
imorgon åker min man och jag,
på jul shopping och övernattning till Vasa.
Tänker plöja varenda butik värd att besökas,
och en loppisrunda på det.
Äta god mat och njuta av tystnaden,
utan gnälliga barn som vägra äta,
och framför allt: sova på morgonen.

Barnen stannar med farmor och farfar
och de har ivrigt packat ner både chips och egengjorda
pepparkakor inför kommande Fredgasmys.

10122009110421-DSC_492810122009112315-DSC_5074
…och ja-a…
Ligga i bubblet med ett glas vin timtal, resterande av kvällen…
En sak jag ångrar idag, att vi inte har eget bubbel hemma.

10122009112337-DSC_5090
-Så se min morgondag ut!
Trevlig helg till er!

2 thoughts on “-En weekend på två!

  1. Vi laga ju bubbelpool men ja lovar he int såå häftigt att ha e tä heim, föst bafa man ofta men san int så ofta.. Å ja sku ju alldä fa betal fö kantarellis fö ti få bada bubbelpool ;) men fö er som int har ere ju nating speciellt tå :)

    • Men de väl så då man har det, man blir ”van” :) en hotellnatt kostar 130€ om jag minns rätt,
      så de inte så fasligt dyrt tycker jag, och om jag ska sova på hotell, tar jag ju gärna ett som erbjuder bubbel ;)

Kommentera

