God jul alla läsare!

Idag mår jag för tillfället lite bättre!
Håller på att duka fram julmiddags dukningen till kvällen,
tänder ljus och ser på mina barn och känner mig lyckligt
lottad som har dessa två underbara gossebarn i min närvaro.

Ska nu publicera mina sista stämningsbilder av ”Juligare” karaktär:

Z122CH-P019Z122CH-P026Årets jultrend, är med inslag från naturen.
-Inte helt oväntat.

Jordnära toner som minner oss om en svunnen tid.
Något med det gamla genuina som tilltalar de flesta av oss.

Z122CH-P039
christmas treeDock kan jag inte komma ifrån,
att jag även gillar de mera färgsprakande juldekorationerna,
även om de inte hittat (…så mycket…) in i vårt hem.

-Ifall man är rädd att pröva på färger, passar det bra sådär i juletid,
då det är en så kort period pyntet står framme.

Z122CH-P007
Nu ska jag stöka med julmiddagen i köket, med resten av familjen!

Önskar nu er alla en Fridfull,
och God Jul!

Bilder från Bloomingville.

Kommentera

