…På posten…

-Posten levererar även i juletider!
Vann denna poster och en grilang med stjärnor
från Dessin Design på Instagram nyligen!
-Oväntat och roligt, då tomtens säck var rätt tom för min del.

(…Fick en supersnygg lykta som jag ska fota en solig dag…)

dessin design
Paket i snygg förpackning,
sånt gillar Linda.

-Just i det fallet räknas faktiskt utsidan.

IMG_3414Blir bra på min kommande tavelvägg!

Har även planerat att klicka hem ett par prints med text härifrån
men kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha.
Vill ju ha alla, obeslutsamma kvinna!

Börjar småningom känna mig mera i form,
lämnade in lite prover idag till laboratoriet,
så få se då vad svaren visar efter nyår.
Vi ska tro det är stress som orsakat mina krämpor,
har haft stora förändringar i livet de sista veckorna,
ja egentligen hela år 2013 har varit rätt turbulent.
Nu tar vi nya tag och siktar riktning framåt 2014!

Ha en fortsatt trevlig helg!

-och ja-a REA:n har börjat…..

Kommentera

