Lyckad Lya!

En snyggt inredd lägenhet som Fantastic Frank bjuder på,
vackert med ljusa träslag, har varit smått allergisk mot trärena ytor en tid,
men småningom mjuknar även jag upp,
och börjar gilla trenden.

skandinavisk inredning
vitt sovrum tavel kollage
-Ett sovrum att sova gott i.
Snyggt med foton på väggen, utan ram!

SFD90F7219C9ED94B6A97CF443EC8BEC11A_960xhall

Undrar om blomman är svart eller om färgerna är förvrängda?
-Ifall den är svart skulle den få flytta in till mig på momangen.

SFDF202C2BD9B5B4A77A569421BD068479C_960x

tonorsrum i sobra färger
SFD4BAEEF1A44124C9EB99C2EE0BCBC46DC_960x
Foton i badrummet?
-Varför inte!

Har senaste tid drömt på nätterna att vi även hade en lägenhet,
alternativt ett sommarställe.
Skulle vara fantastiskt roligt att få sätta tänderna i och inreda en lägenhet själv.
Då vi byggde vårt hus för X antal år sen, hade jag noll koll på vad jag ville ha,
och vissa saker förändrar man inte i en handvändning nu efteråt tyvärr.

En lägenhet skulle även ge mig ”space” att få egen tid för mitt skapande.
-Påpekas kan att ingen tänker flytta ifrån någon,
utan mera som ett komplement till nuvarande bostad tänkte jag mig.
Detta är dock en dröm,
kanske den förverkligas nån gång i framtiden?
…kanske inte…

Finns många saker att bocka av på listan som har förtur.
Men drömma är gratis!

Bilder från: Fantastic Frank

Kommentera

