Makeover pennställ!

Jag har sen en tid tillbaka,
sparat i skåpet ett gammalt pennställ jag hade då jag var liten.
..En grön plastigt, rätt ful sak, men kunde ändå inte slänga den.

I helgen fick jag för mig att omvandla den gröna plastsaken,
till något mer exklusivt.

copper pencil holderBild: Ferm Living.

Har önskat mig Ferm Livings ”Copper pencil holder”
men att ge ca.100€ för den, är inte helt lockande…

Så:
Köpte sprayfärg i koppar från Biltema,
och i min iver glömde jag självklart ta en ”före” bild…

Makeover pennställkopparfärgat pennställ
Kan nu åtminstone försöka lura mig själv,
att det är den ”riktiga” från Ferm Living.
….men betydligt mindre, och ja…av plast,
men ifall jag inte rör den så… :)

-Ifall du vill göra din egen,
så leta i dina skrymslen efter dina egna gamla plast pennställ,
eller leta på loppis!

arbetsrumGillar koppar.
Passar bra med trärena ytor, svart och vitt.
En varm ton.

Koppar håller sig trendig fortfarande,
men det spås att även andra metaller letar sig in i inredningen i vår,
såsom silver & guld!

Den som lever får se!

Ha en fin Weekend alla!

6 thoughts on “Makeover pennställ!

  1. Det blev super fint! Så nu har du inspirerad mig att göra samma sak fast till vår doshållare. En ganska tråkig, svart plast hållare för fyra doser kommer nu få ett ansiktslyft!
    Toppen tips!

Kommentera

