IKEA nyheter del.2

I februari lanserar IKEA sin nya
kollektion ”Bråkig” i samarbete med ArtRebels från Danmark.
Serien säljs som ”Limited edition”,
och jag har starkt på känn att dessa säljer slut på nolltid,
-Kanske värt att ta en dag ledigt den 7:e Februari,
då kollektionen väntas inta varuhusen,
ifall du vill komma över nåt fint från kollektionen.

Bråkig serie artrebels

snygga pappersaskarJag MÅSTE ha dessa ljuvliga förvaringsaskar!!

bråkig assietter
Vackert färgglada tallrikar, väcker mycket HA begär i mig.

 

harlekin kuddar ikealimiteda6676544a4291fb1_org
-I kollektionen ingår sammanlagt 32 möbler och inredningsdetaljer.

snyggaste skålarna ever

bråkig serie begränsad upplagaSnyggaste kopparna EVER!

                                                      ——————————-

”I Bråkig” kombineras furu, plywood och koppar med pastellfärger och grafiska mönster som adderar en nostalgisk twist. Harlekinrutan, ett av ArtRebels signum, för tankarna till Tivoli, gycklare och cirkusliv och har en given plats på brickor, tapeter och textilier.

tapet IKEA
IKEAs färgglada tapet gör mig glad,
-kanske inget jag vill ha på min egen vägg,
däremot vill jag göra nåt kreativt med den!

Ha en fin kväll alla!

Bilder: IKEA.

Kommentera

