Paket på posten!

Har haft lite paket paus en tid nu,
men nu kom 2 paket i veckan som var.

Det var ju så att jag upplevde tristess då maken kollade Hockey,
och ja…plötsligt hade jag gjort en beställning på Boozt.com
…farligt…farligt…

läderarmband med nitarFriis company handväska…En ny scarf med stjärnor från Mimic:Copenhagen,
och en Friis & Company handväska.
-Nödvändigheter en kvinna behöver,
som män inte förstår sig på.
…och en skjorta på det…

Mimic copenhagen halsduk stjärnorMitt andra paket var från inredningsbutiken Villa31,
som finns i Malax.
-Fint med lokala företag!

inredningsbutik österbotten

prisvärda posters med textPosters med text, gillar starkt!
Fanns många att välja bland, ett svårt beslut!
Vill du kolla in de olika alternativen själv klicka här.
-Ännu lite mera material till min ”tavelvägg”.

Harlequin presentpappret kunde jag inte motstå,
-älskar Harlequin rutor.
Det ska jag göra något kul med,
-Bara poletten trillar ner :)

Imorgon Lördag,
ska jag och min äldre son spendera dagen i Vasa,

…Gå på loppis och köpa nya akvariefiskar…
och besöka ett trevligt café, är med på ”to-do” listan.
-Ska bli en kul dag med egentid, bara ”vi” två.

Nu blir det Fredags Mys med chips & glögg!

Ha en fin helg alla!

Kommentera

