Tittskåp eller Prylhylla?

Ja vad kallar man dem, tittskåp? Prylhylla?

hushylla för småsaker

Letar med ljus och lykta efter en sån hylla till killarnas rum,
så bra för deras legofigurer, och små krigare som ligger lite här och var.
Minns att de var väldigt trendiga en sväng på 90-talet
men kan inte minnas om jag hade en själv då jag var liten…

prylhylla husFerm Livings ”Prylhylla
 med utförande av ett hus har jag alltid gillat,
-men priset är lite väl tilltaget med sina 97€ för den större modellen…

3038_3004

Här har det varit kallt nu i dagarna, runt -20 ….brrr…
Så inomhusaktiviteterna har bestått av bakning,
och igår gjorde vi trolldeg!

-Väldigt populärt kvällspyssel med barnen,
kommer upp på bloggen då vi målat dem färdigt :)

Även herr huvudvärk passar på att besöka mig,
minst en gång i veckan.

Ni kanske undrar varför det varit så tyst på bloggen ett tag?

-Jo det är ju så…
INSTAGRAM!
-Väldigt intressant, och jag är fångad där.
Man hittar väldigt mycket inspiration oavsett vad ditt intresse då består av!
Dessutom har man alltid tillgång till Instagram,
men bloggen kräver sin dator.

Vill ni följa mig,
så ser ni mitt ”Insta flöde” här på högra sidan,
mitt namn Lindasrassel,
ifall jag inte bloggar försöker jag publicera på instagram istället.

Ha en bra kommande helg!

Images. Ferm Living.

3 thoughts on “Tittskåp eller Prylhylla?

Kommentera

