Rassel som Linda Gillar!

Vintage smycken,
oemotståndligt snygga, med detaljer som inte liknar något annat.
Linda gillar.

Skulle gärna gå med en trendig mustasch klocka på min arm,
eller roboten runt halsen, så snygg!
Gillar udda saker,
och just Roboten tilltalar mig mycket,
påminner lite om
Thomas Sabos halsband med berlocken ”dykaren”,
som jag gillat sen den dan jag såg den för länge sedan.
Men Robotens pris tilltalar desto mera,
liksom priset på de andra godsakerna man finner HÄR.

Untitled #29


För gammal för halsband med berlocker i form av figurer?
-Nejdå, barnen skulle älska mammas halsband,
minst lika mycket som mamma själv.

I ärlighetens namn,
så blir just det dyra glittret så tråkigt i längden,
i jämförelse med de prisvärda på marknaden.
Dessutom gillar jag att man vågar vara lite ”odd” i sina val,
blir så mycket roligare då.

Kika in här och kolla om du finner något fint,
jag fann självklart massor!

-Varför heter månne bloggen Lindar Rassel?

Kommentera

