Småkakor till vändagen!

Bakade i dagarna små chokladhjärtan med chokladfyllning.
Sådär lagom passande till vändagen,
dessvärre hann barnen (och mannen)

nästan äta upp alla kakor innan jag hade gjort fyllningen till dem.
-Tyder på goda kakor -även utan fyllning.

småkakor med chokladsmåkakor enklabaka till alla hjärtans dagHade planerat att baka något smaskigt till alla hjärtans dag,
men får se om tiden räcker till.
Tycker 2 barn tar tid, och jag tappar focus.
-Mycket beröm till Mirka
”familjen annurlunda” med hela 12 barn!
Vilken superhärlig familj!

Familjen annurlunda,
är numera vår ”lilla” familjs favoritprogram!

Ha en fortsatt bra kväll!
-Kul att ni kikade in!

3 thoughts on “Småkakor till vändagen!

  1. Hejsan !

    Jag har just nu en marknadsundersökning i bloggen
    ang ett framtida inredningsprojekt som jag och en vän hoppas på kommer bli en riktig hit.
    Men vi behöver veta vad du/ni tycker och tänker allmänt om inredning
    så har du någon minut till övers så skulle vi verkligen uppskatta om du svarade på några frågor
    annars får jag be om ursäkt för denna kommentar.
    http://sofieeklund.vimedbarn.se/marknadsundersokning/

    Önskar dig en trevlig kväll !
    Mvh Sofie

  2. Hej :) vilka fina kakor.
    Letar runt efter recept till dotterns dop och undrar hur många det blir ca? Av
    Dessa kakorna, de glaserade hjärtanen och drömmarna?:)

    • Hej! Förlåt för det sena svaret då jag för tillfället inte är aktiv på bloggen.
      Tyvärr minns jag inte hur mycket det blev av kakorna, men de går bra att frysa in utan glasyr, så gör dubbelsats så det blir över :)
      Lycka till med dopet!

      Med vänlig hälsning. Linda-Marie

Kommentera

