Då tiden inte räcker till…

Känslan då tiden inte räcker till,
har jobbat morgonskift nästan hela veckan,
och ägnade min tid åt barnen på kvällen då jag kommit hem,
istället för sätta mig vid datorn och blogga.

terrible twins doftljus
IMG_3766-Vann nyligen den fina tvålen och doftljudet
i en instagram tävling. Underbar doft av rent linne!
-Love It!

Åh vad jag trånat efter terrible Twins fina produkter,
men inte sett någon återförsäljade av dem här,
men nu vill jag tipsa er om
Housebyf.fi  fina webbsida
väldigt bra utbud och jag gillar ju Finlandssvenska företagare!
Hurraaa!

Ni ska ha en fortsatt bra helg!

Kommentera

