May Beauty ansiktsmask!

Fick ett intressant brev på posten i veckan,
som gav mig möjligheten att testa en ny ansiktsmask.

Jag har alltid haft en så kallad problemhy,
och porslinshyn som de flesta drömmer om, har aldrig varit i min närhet.
Det beror antagligen på stress och dåliga levnadsvanor.
Har provat oändliga produkter, men njaaäää…

may beauty facemask
Min erfarenhet av ansiktsmasker har varit tveksam,
brukar använda någon billig variant från det lokala varuhuset,
men de har inte gett nått större resultat.

Det var med stor förhoppning jag testade masken,
-Fredags kvällen till ära!

En bra konsistens, som var enkel att breda ut i ansiktet.
Masken sätter sig som en svart,
blank hinna i ansiktet och under tiden den rengör
kan du sätta dig och njuta av en tidning.
Eftersom masken är svart,
så ser du orenheterna som följer med då du avlägsnar den.
Vilket är väldigt bra!

Rekommenderar dock att du först tar en omgång med rakhyveln
-För även om man som kvinna, inte har behåring i ansiktet,
finns det ”små fjun” där som masken annars fastnar i.

-Jag måste då självklart smyga ner till mannen,
och fråga ifall han gillar min svarta blanka mask,
om han känner lite extra vibrationer när han ser mig… :D

Vill ni se hur jag såg ut i min ansiktsmask?

ansikts mask

Nu några dagar senare känns min hy slätare, renare
och jag gillar faktiskt denna nyhet!
Kommer bli en av mina många skönhetsrutiner framöver.

Vill du ha möjlighet att prova på MayBeauty ansiktsmask?
Nu har jag möjlighet att ger er läsare 30% rabatt
på alla de olika paketen med ansiktsmasker i MayBeauty:s sortiment!
-Använd koden: rassel30 vid beställning.
Kika in här.

may beauty

Ha en fin Söndag alla!

Kommentera

