Nytt till barnrummet!

-Nya inköp till gossarnas rum blev dessa ljuvliga,
helt oemotståndliga kuddfodral från Prisma.
Blev såld genast då S-gruppens kundtidning trillade i brevlådan.
-Vilka fräscha färger!

De fanns flera olika,
men jag föll givetvis för den nya pastelliga cirkus kollektionen.

circus collectiongiraf circus lastenhuone -Harlequin rutor på ena sidan, ifall man tröttnar på bilden.

Det fanns ett jättesnyggt tillhörande påslakan ur samma serie,
men eftersom jag redan klickat hem nya lakan från ellos,
så blev de kvar på hyllan.

-Mera bilder ur kollektionen hittas här.

kuddfodra till barnrumNu ska jag sätta mig i solen,
med min virkning…
-som en riktig tant!

Ha en solig vecka!

4 thoughts on “Nytt till barnrummet!

  1. Blev så jättesugen på att oxå prova virka en matta när jag såg din. Men med en liten som är överallt så vill inte tiden räcka till sånt. Fast när han sover borde jag passa på:) Härliga färger,sånt som man vill ha nu när det är vår. Önskar dig oxå en fin vecka.ps.tack för hälsninga:)Soa

Kommentera

