Maj månad i ett nötskal:

Maj månad löpte på i rasande fart,
kalendern har varit fullspäckad av diverse aktiviteter och jobb.

Vi var ut och äta till ”FöusFinEss” med min mans arbetskamrater.
-Ett härligt gäng, god mat och fin samvaro bjöds.

powershot N 036Grabbarna gör i ordning trampbilarna.
-Nu ska det tävlas!

powershot N 041
23Grabbarna blev 15 år på nytt!
-Tänk vilken glädje några trampbilar kan skapa :)

———————————–

30:års krisen blev väldigt  påtaglig för mig och min bästa vän,
som valde att tatuerdea oss på Jeppis Tattoo förra helgen.

powershot N 0553
powershot N 065ergpowershot N 058wds
…och ont ja-a…

Visst gör det ont!

Men jag gillar konst, och självklart gillar jag tatueringar.
Detta blev min 4:e.

powershot N 072
powershot N 084öllmSom sagt,
då man är 30 behöver man inte fråga mamma
om man får tatuera armen längre.
-Då gör man som man vill! :)

Min kompis tatuerade benet,
Hennes motiv har jag ritat till henne.
-Vilken ära :)
Önskemål 3 fjärilar,
och det blev jättebra!

Båda nöjda med våra tatueringar!

jeppis tattoo

…Har även planterat i växthuset,
men det kommer i ett annat inlägg.
Dessutom har jag snart
S.E.M.E.S.T.E.R!

Fin helg till er läsare!

 

Lämna en kommentar