En bra dag med inspirerande interiörer!

En bra dag idag.
En bra dag ska förgyllas med vackra inspirerande bilder.housedoctor_E13_75aglas kuber från house doctorKuber av glas från House Doctor.
Jag gillar de strama, kvadratiska kuberna.
Liknande kuber hittas nu i två olika storlekar vid minimani,
de hade nån form av text på glaset, men riktigt snygga ändå.
Jag vände och vred dem men köpte inte just då…
Men efter denna inspirerande bild,
ska det vara till mycket om jag inte ändå kommer hem med ett par…

Bara snön smälter ska jag ut och leta drivved nere vi ån,
det flyter upp en massa nu när snön snart smälter.
snygg anslagstavla moodboardSnygg moodboard!
Funderar på att tapetsera vardagsrummet i en” betong liknande tapet”.
Borde vara ett utmärkt val då man har småbarn,
skråmor och skrapmärken borde ju inte synas på en sån tapet…
Tänka sej, att t.o.m min man tyckte det lät som en rätt bra idée,
en rustik känsla, men med tapet.
snyggaste industri köketHäng inte stora tavlor på väggen, låt den stå kvar på golvet!
Jag har en grupp på golvet i arbetsrummet,
eftersom jag då och då säljer mina alster,
så blir det fula hål ifall jag plockar ner dem.

-Fick såld en akryl/spray målning förra helgen oxå,
den var så ”färsk” att jag inte hunnit få ut på bloggen till andras förfogande.

Nu behöver jag mera sprayburkar för att kunna fortsätta målandet,
de har väldigt stor åtgång…

Imorgon ska vi till Brahestad efter en svart liten besindriven mönkki åt sonen,
håppas jag hinner in via Kärkkäinen på vägen, efter mera dukar att måla på, och kanske ett som annat Rassel… :)

Bilderna från House Doctor.

2 tankar på “En bra dag med inspirerande interiörer!

Lämna en kommentar