…Ute i sista minuten…

För en gångs skull är jag ute i god tid…
Jag är vanligtvis den som är ute på stan i sista minuten,
på jakt efter den perfekta gåvan….

-Men nu kan jag äntligen sätta mig ner i lugn och ro,
för jag har gåvan klar i god tid.
Kan verkligen rekommendera er att klicka hem eventuella gåvor,
istället för att springa på stan,
så enkelt och behändigt men paket i postlådan.

garvyrbutiken
Jag klickade hem detta fina halsband i silver,
med valfri text från Gravyrbutiken,
och valde att gravera in olika texter på sidorna av hänget,
för att göra det så personligt som möjligt.

”a star is born”

Jag är riktigt nöjd!

PicMonkey CollagewedIMG_4231…Ett personligt smycke som bäraren
kan ha glädje av en lång tid framöver…
-Det är väl en bra gåva!

Ha en fortsatt solig vecka på er alla läsare!
-Nu får gärna värmen komma hit till Finland…

Lämna en kommentar