Semester i Sthlm!

Jag har varit på semester i Stockholm förra veckan,
härlig stad, gillar all shopping!

Blev en del att bära med hem,
kläder självklart: två par jeans som hittades på REA yeeah!
Toppar, och självklart skor och en massa annat smått.
Skulle helt klart kunna ruinera mig själv om jag bodde där.
-Thank Good att utbudet är begränsat här i nejden!

Köpte även Bud To Rose smycken på båten,
de finns inte här vad jag vet om iaf.

Ett litet plock vad som följde med hem:

Untitled #37

Köpte även en Victoria’s Secret Bombshell parfym,
doftade oemotståndligt gott,
och jag är storkonsument av dofter,
och behövde en ny.
victorias-secret-bombshellHar alltid använt YSL Babydoll,
men den verkar ha slutat i sortimentet både på båten och emotion….
Kanske jag nu har hittat den nya doften!

Har semester ännu en vecka.
…Smått deprimerad över att min semester regnat bort…
En dag har solen varit riktigt varm, men resten regn och rusk.
Det är ju nu man vill boosta sol och
D-Vitamin så man orkar hålla humöret uppe i höst/vinter.
Hade ekonomin tillåtet hade vi självklart begett oss söderut,
som många andra.

Nåja kanske olen värmer nu sista veckan :)

Imorgon blir det Loppisrace i Purmo!
Det ska jag ladda inför, som jag väntat,
-inget väder kan stoppa mig imorgon!

Ha en fin Fredag!

 

 

Lämna en kommentar